Jesteś tutaj:
Strona Główna
❯ Przetargi
← Powrót do strony głównej
„Świadczenie usług dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w podziale na II części:
I część: Świadczenie usług opiekuńczych dla uczestników projektu finansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 pod nazwą „Razem możemy więcej - program rozwoju usług społecznych w Gminie Poniec"
II część: Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024”
.
.
Postępowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7f63e113-ba86-11ee-b7da-22bd761ba7f3
Postępowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia: EZamowienia
Czytaj całość artykułu "Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023"
Czytaj całość artykułu "Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, w ramach prowadzonego postępowania pn. Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023 zaprasza do złożenia oferty.
Czytaj całość artykułu "Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023"
Czytaj całość artykułu "Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022.
dla postępowania "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i Gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku"
Czytaj całość artykułu "Ogłoszenie o wyniku postępowania"
Czytaj całość artykułu "Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022"
Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje o:
WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w części XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wybrana została oferta nr 3 złożona przez:
Medis24 Sp. z o.o. ul. Wronia 45/U2; 00-870 Warszawa
z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 179.550,00 zł brutto.
Zamawiający przedstawia poniżej punktację przyznaną złożonym ofertom w każdym kryterium ofert oraz punktację:
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty[w zł brutto] |
Obliczenia dla kryterium Iwskaźnik ceny |
Liczba punktów uzyskana w kryterium I-wskaźnik ceny[wyrażone w punktach] |
Obliczenia dla kryterium II-wskaźnik wynagrodzenia |
Liczba punktów uzyskana w kryterium IIwskaźnik wynagrodzenia[wyrażone
|
Razem[wyrażone
|
1. |
UNIFUND SP. Z O.O.
|
207.900,00 |
(28,50/33,00)
|
60,45 |
(20,00/20,00)
|
30,00 |
90,45 |
2. |
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA „ARKA”
|
201.600,00 |
(28,50/32,00)
|
62,34 |
(19,70/20,00)
|
29,55 |
91,89 |
3. |
Medis24 Sp. z o.o.
|
179.550,00 |
(28,50/28,50)
|
70,00 |
(20,00/20,00)
|
30,00 |
100,00 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Oferta Wnioskodawcy - Medis24 Sp. z o.o., spełnia wszystkie warunki wymagane
przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny określonych w części XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Czytaj całość artykułu "INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY"
Postępowanie nr : OPS.252.2.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym
pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku”.
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje, że w postępowaniu
do dnia 08-12-2021 r. do godziny 10:00 wpłynęły 3 oferty:
|
Lp. |
Nazwa i adres firmy (wykonawcy) |
Cena brutto (w zł) |
|
1. |
UNIFUND SP. Z O.O. ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków |
207.900,00 zł |
|
2. |
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA „ARKA” uL. Kolejowa 24 , 63-800 Gostyń |
201.600,00 zł |
|
3. |
Medis24 Sp. z o.o. ul. Wronia 45/U2; 00-870 Warszawa |
179.550,00 zł |
Hanna Konieczna
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Poniecu
Postępowanie nr : OPS.252.2.2021
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku”.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 230.000,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).
Hanna Konieczna
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Poniecu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje o unieważnieniu przedmiotowego zapytania ofertowego.
Zgodnie z treścią zapytania ofertowego Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Poniec, 10.06.2021r.
Zapytanie ofertowe
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, NIP: 6961682943 z siedzibą: ul. Krobska 45A; 64-125 Poniec zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania z zakresu zarządzania projektem pod nazwą "Klub Aktywnych w Poniecu", o nr: RPWP.07.01.02-30-0159/19, który został złożony w odpowiedzi na konkurs nr RPWP.07.01.02-IP.03-30-001/19, Działanie 7.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
I. Dane Zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu
ul. Krobska 45A
64-125 Poniec
II. Informacje ogólne
1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej "ustawą Pzp". Zgodnie z art. 2 pkt 1 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy Pzp.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5. Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna.
6. Zapytanie ofertowe i umowa z wykonawcą nie powodują powstania zobowiązania finansowego. Zobowiązanie finansowe powstaje w wyniku podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Czynności zarządzania projektem, to jest:
1. Przygotowania załączników niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie.
2. Poprawa załączników zgodnie z zaleceniami IOK, aż do zatwierdzenia załączników przez IOK.
3. Koordynowania projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz wytycznymi.
4. Współpracy z IOK oraz innymi instytucjami, w szczególności utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu.
5. Wyznaczenia minimum jednej osoby do realizacji zadań przewidzianych w niniejszej umowie.
6. Sporządzania wniosków o płatność oraz dokumentów z nimi związanych wymaganych umową o dofinansowanie i wytycznymi w terminach określonych w umowie o dofinansowanie na podstawie informacji i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego.
7. Dokonania całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem IOK.
8. Sporządzania wszelkich dokumentów, zestawień, wyjaśnień, etc, na żądanie Instytucji Zarządzającej i innych instytucji, o ile takie żądanie jest oparte o Wytyczne lub umowę o dofinansowanie.
9. Sporządzania i aktualizowania dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, wymaganej przez wytyczne i/lub umowę i/lub wniosek o dofinansowanie, w tym regulaminów, formularzy zgłoszeniowych.
10. Bieżącego monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu
11. Podejmowania działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości
12. Prowadzenia dokumentacji projektowej w sposób uporządkowany i przejrzysty ułatwiający realizację projektu poza dokumentacją księgową.
13. Kontroli wydatkowania środków, w tym prawo do zakwestionowania wydatków jeżeli są one niezgodne z Projektem bądź wytycznymi.
14. Przygotowania projektu do kontroli, poza dokumentacją księgową, na podstawie listy dokumentów przesłanych wcześniej przez instytucje zarządzającą lub inne instytucje.
15. Udzielania wyjaśnień w sprawie prowadzenia dokumentacji księgowej projektu przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy – księgową.
16. Delegowania minimum jednego pracownika na okres kontroli, celem składania przez niego wyjaśnień w zakresie kontrolowanego projektu.
17. Prowadzenia procesu kontroli aż do uzyskania zaleceń pokontrolnych.
18. Przygotowania rekomendacji dotyczących przygotowania odpowiedzi do zaleceń pokontrolnych.
19. Przygotowywania wspólnie z Zamawiającym zmian do wniosku o dofinansowanie.
20. Przygotowania zapisów merytorycznych do procedur wyboru wykonawców.
21. Sprawdzenia poprawności wyboru wykonawców pod kątem ich zgodności z wytycznymi.
22. Przygotowania dokumentacji potwierdzającej proces wyboru wykonawców zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacji potwierdzającej prawidłowość realizacji zlecenia przez firmę podwykonawczą.
23. Przygotowania i prowadzenia dokumentacji dotyczącej personelu projektu, w tym sprawdzanie poprawności form zatrudnienia, przygotowania wymaganych wytycznymi regulaminów, sprawdzanie poprawności dokumentowania czasu pracy.
24. Przekazania wskazówek co do promocji projektu zgodnie z planem komunikacji oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów.
25. Przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji związanej z realizacją projektu po końcowym rozliczeniu projektu.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Od podpisania umowy z wykonawcą do zakończenia realizacji projektu.
V. Warunki płatności:
1. Wynagradzanie, będzie płatne w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT na konta wskazane w tej fakturze VAT.
2. Wynagrodzenie będzie wypłacane, jako wartość procentowa złożonych wniosków o płatność liczona wg wzoru: kwota wydatków kwalifikowanych ujęta we wniosku o płatność x procentowa wartość kosztów pośrednich ujęta we wniosku o dofinansowanie x wartość % wskazana w ofercie.
3. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w ilości transz równych ilości wniosków o płatność składanych w ramach wniosków o płatność.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
VII. Kryteria oceny ofert:
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: Kryterium: procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu - waga 100%
2. Procent kosztów pośrednich jest rozumiany jako procentowa wartość kosztów pośrednich za jaką oferent jest gotowy do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wartość kosztów pośrednich w przedmiotowym projekcie wynosi: 155 671,10 zł.
4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób: Procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu = (Najniższy procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu / Badany procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu ) x waga 100% x 100.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Cena będąca procentem kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitego procentu kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie.
IX. Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:
1. Na ofertę składa się:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
b) Formularz ofertowy.
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
2. Ofertę należy:
a) Złożyć w formie pisemnej w języku polskim, z wykorzystaniem formularza ofertowego, (osobiście, pisemnie – listem, w siedzibie Zamawiającego, do dnia 2021-06-18 do godz. 14:00.
b) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.
3. Ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: Zapytanie ofertowe na zarządzanie projektem „Klub Aktywnych w Poniecu”.
4. Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
X. Rozstrzygnięcie postępowania:
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.
XI. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Zmiany warunków lub terminu prowadzonego postępowania ofertowego.
b) Unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
c) Nie realizowania zapisów umowy w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucja Zarządzającą.
XII. Załączniki:
1. Załącznik nr 1: Wzór formularza ofertowego.
2. Załącznik nr 2: Wzór oświadczenie wykonawcy.
3. Załącznik nr 3: Wzór umowy.
ul. Krobska 45a
64-125 Poniec
tel./faks: (65)573-13-18
e-mail: poniec@opsinfo.pl