ikona wczytywania strony

Przetargi

Ikonka symbolizująca artykuł

Plan postępowań na 2025 rok

2025-01-30

Załączniki:

  1. Plan postępowań na 2025 r. (plik pdf 38KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 22.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/04/P

2024-11-18

Załączniki:

  1. Aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 22.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/04/P (plik pdf 41KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zamówienie publiczne „Świadczenie usług dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w podziale na II części"

2024-02-22

„Świadczenie usług dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w podziale na II części: 

I część: Świadczenie usług opiekuńczych dla uczestników projektu finansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 pod nazwą „Razem możemy więcej - program rozwoju usług społecznych w Gminie Poniec"
II część: Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024”

Czytaj całość artykułu "Zamówienie publiczne „Świadczenie usług dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w podziale na II części""

Załączniki:

  1. SWZ z podziałem na części (plik pdf 342KB)
  2. Załączniki nr 1a-11a dla części I (plik zip 6208KB)
  3. Załączniki nr 1b-11b dla części II (plik zip 5158KB)
  4. Ogłoszenie o zamówieniu (plik pdf 105KB)
  5. Załączniki nr 1a-11a dla części I w wersji edytowalnej (plik zip 933KB)
  6. Załączniki nr 1a-11a dla części II w wersji edytowalnej (plik zip 2702KB)
  7. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (plik pdf 120KB)
  8. Informacja z otwarcia ofert (plik pdf 1585KB)
  9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1 (plik pdf 3142KB)
  10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 2 (plik pdf 2522KB)
  11. Ogłoszenie o wyniku postępowania (plik pdf 93KB)
  12. Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla cz. 2 (plik pdf 56KB)
  13. Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla cz. 1 (plik pdf 55KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/04/P

2024-02-22

.

Załączniki:

  1. Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/04/P (plik pdf 39KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/03/P

2024-02-20

.

Załączniki:

  1. Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.02.2024 nr 2024/BZP 00061338/03/P (plik pdf 39KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 24.01.2024 nr 2024/BZP 00061338/01/P

2024-01-29

Czytaj całość artykułu "Aktualizacja Planu postępowań o udzielenie zamówień, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 24.01.2024 nr 2024/BZP 00061338/01/P"

Załączniki:

  1. Aktualizacja planu postępowań (plik pdf 39KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Plan postępowań 2024

2024-01-24

Załączniki:

  1. Plan postępowań 2024 (plik pdf 38KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023

2023-05-08

Czytaj całość artykułu "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023"

Załączniki:

  1. Specyfikacja_warunkow_wamowienia_-_AOON_2_2023 (plik doc 568KB)
  2. AOON2_Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty (plik doc 217KB)
  3. AOON2_Zalacznik_nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_o_niepodleganiu_wykluczeniu (plik doc 183KB)
  4. AOON2_Zalacznik_nr_3_ZOBOWIAZANIE_DO_ODDANIA_WYKONAWCY_DO_DYSPOZYCJI_NIEZBEDNYCH_ZASOBOW (plik doc 189KB)
  5. AOON2_Zalacznik_nr_4_OSWIADCZENIE_PODMIOTU_UDOSTEPNIAJACEGO_ZASOBY (plik doc 190KB)
  6. AOON2_Zalacznik_nr_5_Oswiadczenie_dotyczace_przynaleznosci_lub_braku_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej (plik doc 180KB)
  7. AOON2_Zalacznik_nr_6_-_Wykaz_wykonanych_uslug (plik doc 197KB)
  8. AOON2_Zalacznik_nr_7_-_Wykaz_osob (plik doc 183KB)
  9. AOON2__Zalacznik_nr_8_-_Klauzula_informacyjna (plik doc 232KB)
  10. AOON2_Zalacznik_nr_9_-__Umowa_powierzenia_danych_osobowych_-Asystent_osobisty_osoby_nepelnosprawnej_-_edycja_2023 (plik doc 248KB)
  11. AOON2__Zalacznik_nr_10_-_Projektowane_postanowienia_umowy (plik doc 302KB)
  12. AOON_Zalacznik_nr_11_-_Wzor_protokolu_z_wykonanych_uslug_asystencji (plik doc 16KB)
  13. Ogłoszenie nr 2023/BZP 00204754 z dnia 2023-05-08 (plik pdf 96KB)
  14. 1. Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (plik pdf 48KB)
  15. Informacja z otwarcia ofert (plik pdf 48KB)
  16. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 498KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023

2023-03-21

Czytaj całość artykułu "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023"

Załączniki:

  1. Specyfikacja warunków zamówienia - AOON 2023 (plik doc 395KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty (plik doc 238KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (plik doc 200KB)
  4. Załącznik nr 3 - Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (plik doc 209KB)
  5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby. (plik doc 209KB)
  6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (plik doc 194KB)
  7. Załącznik nr 6 – Wykaz wykonanych usług (plik doc 194KB)
  8. Załącznik nr 7 - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. (plik doc 198KB)
  9. Załącznik nr 8 – Klauzula informacyjna (plik doc 246KB)
  10. Załącznik nr 9 – Projekt umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (plik doc 266KB)
  11. Załącznik nr 10 - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. (plik doc 324KB)
  12. Załącznik nr 11 – Wzór protokołu wykonania usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. (plik doc 32KB)
  13. Ogłoszenie o zamówieniu (plik pdf 90KB)
  14. Informacja o unieważnieniu postępowania (plik pdf 1134KB)
  15. Informacja z otwarcia ofert (plik pdf 115KB)
  16. Informacja o wyniku postępowania (plik pdf 58KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023

2023-03-21

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, w ramach prowadzonego postępowania pn. Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023 zaprasza do złożenia oferty.

Czytaj całość artykułu "Zapytanie ofertowe Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023"

Załączniki:

  1. Zapytanie ofertowe (plik doc 316KB)
  2. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 (plik doc 202KB)
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu usług opieki wytchnieniowej z informacją o spełnieniu wymagań niezbędnych do zatrudnienia – załącznik nr 2 (plik DOC 238KB)
  4. Wykaz doświadczenie jako okresu realizacji usług opiekuńczych – załącznik nr 3 (plik doc 194KB)
  5. Projekt umowy na świadczenie usług opieki wytchnieniowej na terenie Miasta i Gminy Poniec w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023 – załącznik nr 4 (plik doc 256KB)
  6. Projekt umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 5 (plik doc 249KB)
  7. Klauzula informacyjna – załącznik nr 6 (plik doc 243KB)
  8. Wzór protokołu wykonania usług opieki wytchnieniowej – załącznik nr 7 (plik doc 236KB)
  9. Ogłoszenie dotyczące zamówienia, dla którego nie ma obowiązku stosowania ustawy Pzp (plik pdf 44KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zamówienie publiczne - Świadczenie usług opiekuńczych na ternie Miasta i Gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.

2022-11-24

Czytaj całość artykułu "Zamówienie publiczne - Świadczenie usług opiekuńczych na ternie Miasta i Gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r."

Załączniki:

  1. SWZ (plik doc 197KB)
  2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik doc 48KB)
  3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (plik doc 24KB)
  4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w popstępowaniu (plik doc 23KB)
  5. Załącznik nr 4 - Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (plik doc 22KB)
  6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (plik doc 24KB)
  7. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (plik doc 22KB)
  8. Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych usług (plik doc 22KB)
  9. Załącznik nr 8 - Wykaz osób (plik doc 23KB)
  10. Załącznik nr 9 - Projektowane postanowienia umowy (plik doc 112KB)
  11. Załącznik nr 10 - Projektowane postanowienie umowy powierzenia danych (plik doc 37KB)
  12. Ogłoszenie o zamówieniu (plik pdf 141KB)
  13. Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (plik pdf 91KB)
  14. Informacja z otwarcia ofert (plik pdf 55KB)
  15. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (plik pdf 996KB)
  16. Ogłoszenie o wyniku postępowania (plik pdf 65KB)
  17. Ogłoszenie o wykonaniu umowy (plik pdf 54KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe nr OPS.252.3.2022 - Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022

2022-03-21

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022.

Czytaj całość artykułu "Zapytanie ofertowe nr OPS.252.3.2022 - Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022"

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - FORMULARZ OFERTOWY (plik docx 173KB)
  2. Załącznik nr 2 - WYKAZ OSÓB (plik docx 171KB)
  3. Załącznik nr 3 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU KLAUZUL SPOŁECZNYCH (plik doc 188KB)
  4. Załącznik nr 4 - WYKAZ DOŚWIADCZENIA (plik doc 190KB)
  5. Załącznik nr 5 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKU DOTYCZĄCEGO UBEZPIECZENIA (plik doc 188KB)
  6. Załącznik nr 6 - PROJEKT UMOWY AOON (plik doc 272KB)
  7. Załącznik nr 7 - KLAUZULA INFORMACYJNA (plik doc 192KB)
  8. ZAPYTANIE OFERTOWE (plik docx 182KB)
  9. Informacja o wyborze (plik pdf 79KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Ogłoszenie o wyniku postępowania

2022-01-18

dla postępowania "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i Gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku"

Czytaj całość artykułu "Ogłoszenie o wyniku postępowania"

Załączniki:

  1. Ogłoszenie o wyniku postępowania (plik pdf 65KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

2021-12-21

Zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje o:

WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w części XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Wybrana została oferta nr 3 złożona przez:

Medis24 Sp. z o.o. ul. Wronia 45/U2; 00-870 Warszawa

z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 179.550,00 zł brutto.

Zamawiający przedstawia poniżej punktację przyznaną złożonym ofertom w każdym kryterium ofert oraz punktację:

Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
[w zł brutto]
Obliczenia dla kryterium I
wskaźnik ceny
Liczba punktów uzyskana w kryterium I
-
wskaźnik ceny
[wyrażone w punktach]
Obliczenia dla kryterium II
-
wskaźnik wynagrodzenia
Liczba punktów uzyskana w kryterium II
wskaźnik wynagrodzenia
[wyrażone
w punktach]
Razem
[wyrażone
w punktach]
1.
UNIFUND SP. Z O.O.
ul. Młyńska 9/1,
31-469 Kraków
207.900,00
(28,50/33,00)
x100%x70%
60,45
(20,00/20,00)
x100%x30%
30,00
90,45
2.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA „ARKA”
ul. Kolejowa 24,
63-800 Gostyń
201.600,00
(28,50/32,00)
x100%x70%
62,34
(19,70/20,00)
x100%x30%
29,55
91,89
3.
Medis24 Sp. z o.o.
ul. Wronia 45/U2,
00-870 Warszawa
179.550,00
(28,50/28,50)
x100%x70%
70,00
(20,00/20,00)
x100%x30%
30,00
100,00

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Oferta Wnioskodawcy - Medis24 Sp. z o.o., spełnia wszystkie warunki wymagane
przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny określonych w części XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Czytaj całość artykułu "INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY"

Załączniki:

  1. Informacja (plik pdf 520KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

2021-12-08

Postępowanie nr : OPS.252.2.2021

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym
pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku”.

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje, że w postępowaniu
do dnia 08-12-2021 r. do godziny 10:00 wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Nazwa i adres firmy (wykonawcy)

Cena brutto (w zł)

1.

UNIFUND SP. Z O.O.

ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków

207.900,00 zł

2.

SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA „ARKA”

uL. Kolejowa 24 , 63-800 Gostyń

201.600,00 zł

3.

Medis24 Sp. z o.o.

ul. Wronia 45/U2; 00-870 Warszawa

179.550,00 zł

Hanna Konieczna
Kierownik 
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Poniecu

Załączniki:

  1. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (plik pdf 270KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

2021-12-08

Postępowanie nr : OPS.252.2.2021

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym pn. „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku”.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity – Dz. U z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający, tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 230.000,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych 00/100 groszy).

Hanna Konieczna
Kierownik 
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Poniecu

Załączniki:

  1. INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA (plik pdf 241KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Zamówienie publiczne - Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku

2021-11-26

Czytaj całość artykułu "Zamówienie publiczne - Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta i gminy Poniec w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 roku"

Załączniki:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (plik pdf 85KB)
  2. Specyfikacja warunków zamówienia - usługi opiekuńcze (plik doc 214KB)
  3. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (plik doc 58KB)
  4. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie wykluczenie wykonawcy (plik doc 35KB)
  5. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (plik doc 33KB)
  6. Załącznik Nr 4 - Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (plik doc 39KB)
  7. Załącznik Nr 5 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące braku podstaw wykluczenia (plik doc 38KB)
  8. Załącznik Nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (plik doc 41KB)
  9. Załącznik Nr 7 - Wykaz wykonanych usług (plik doc 35KB)
  10. Załącznik Nr 8 - Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (plik doc 39KB)
  11. Załącznik nr 9 - Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego (plik doc 90KB)
  12. Ogłoszenie o wykonaniu umowy (plik pdf 53KB)
Ikonka symbolizująca artykuł

Unieważnienie zapytania ofertowego na zarządzanie projektem pod nazwą "Klub Aktywnych w Poniecu"

2021-06-23

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu informuje o unieważnieniu przedmiotowego zapytania ofertowego.
Zgodnie z treścią zapytania ofertowego Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Ikonka symbolizująca artykuł

Zapytanie ofertowe

2021-06-10

Poniec, 10.06.2021r.

Zapytanie ofertowe

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu, NIP: 6961682943 z siedzibą: ul. Krobska 45A; 64-125 Poniec zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania z zakresu zarządzania projektem pod nazwą "Klub Aktywnych w Poniecu", o nr: RPWP.07.01.02-30-0159/19, który został złożony w odpowiedzi na konkurs nr RPWP.07.01.02-IP.03-30-001/19, Działanie 7.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

I. Dane Zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu

ul. Krobska 45A

64-125 Poniec

II. Informacje ogólne

1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej "ustawą Pzp". Zgodnie z art. 2 pkt 1 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy Pzp.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

5. Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna.

6. Zapytanie ofertowe i umowa z wykonawcą nie powodują powstania zobowiązania finansowego. Zobowiązanie finansowe powstaje w wyniku podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Czynności zarządzania projektem, to jest:

1. Przygotowania załączników niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie.

2. Poprawa załączników zgodnie z zaleceniami IOK, aż do zatwierdzenia załączników przez IOK.

3. Koordynowania projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz wytycznymi.

4. Współpracy z IOK oraz innymi instytucjami, w szczególności utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu.

5. Wyznaczenia minimum jednej osoby do realizacji zadań przewidzianych w niniejszej umowie.

6. Sporządzania wniosków o płatność oraz dokumentów z nimi związanych wymaganych umową o dofinansowanie i wytycznymi w terminach określonych w umowie o dofinansowanie na podstawie informacji i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego.

7. Dokonania całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem IOK.

8. Sporządzania wszelkich dokumentów, zestawień, wyjaśnień, etc, na żądanie Instytucji Zarządzającej i innych instytucji, o ile takie żądanie jest oparte o Wytyczne lub umowę o dofinansowanie.

9. Sporządzania i aktualizowania dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, wymaganej przez wytyczne i/lub umowę i/lub wniosek o dofinansowanie, w tym regulaminów, formularzy zgłoszeniowych.

10. Bieżącego monitoringu postępu rzeczowego i finansowego projektu

11. Podejmowania działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości

12. Prowadzenia dokumentacji projektowej w sposób uporządkowany i przejrzysty ułatwiający realizację projektu poza dokumentacją księgową.

13. Kontroli wydatkowania środków, w tym prawo do zakwestionowania wydatków jeżeli są one niezgodne z Projektem bądź wytycznymi.

14. Przygotowania projektu do kontroli, poza dokumentacją księgową, na podstawie listy dokumentów przesłanych wcześniej przez instytucje zarządzającą lub inne instytucje.

15. Udzielania wyjaśnień w sprawie prowadzenia dokumentacji księgowej projektu przez wyznaczonego pracownika Wykonawcy – księgową.

16. Delegowania minimum jednego pracownika na okres kontroli, celem składania przez niego wyjaśnień w zakresie kontrolowanego projektu.

17. Prowadzenia procesu kontroli aż do uzyskania zaleceń pokontrolnych.

18. Przygotowania rekomendacji dotyczących przygotowania odpowiedzi do zaleceń pokontrolnych.

19. Przygotowywania wspólnie z Zamawiającym zmian do wniosku o dofinansowanie.

20. Przygotowania zapisów merytorycznych do procedur wyboru wykonawców.

21. Sprawdzenia poprawności wyboru wykonawców pod kątem ich zgodności z wytycznymi.

22. Przygotowania dokumentacji potwierdzającej proces wyboru wykonawców zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacji potwierdzającej prawidłowość realizacji zlecenia przez firmę podwykonawczą.

23. Przygotowania i prowadzenia dokumentacji dotyczącej personelu projektu, w tym sprawdzanie poprawności form zatrudnienia, przygotowania wymaganych wytycznymi regulaminów, sprawdzanie poprawności dokumentowania czasu pracy.

24. Przekazania wskazówek co do promocji projektu zgodnie z planem komunikacji oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów.

25. Przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji związanej z realizacją projektu po końcowym rozliczeniu projektu.

IV. Termin realizacji zamówienia:

Od podpisania umowy z wykonawcą do zakończenia realizacji projektu.

V. Warunki płatności:

1. Wynagradzanie, będzie płatne w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT na konta wskazane w tej fakturze VAT.

2. Wynagrodzenie będzie wypłacane, jako wartość procentowa złożonych wniosków o płatność liczona wg wzoru: kwota wydatków kwalifikowanych ujęta we wniosku o płatność x procentowa wartość kosztów pośrednich ujęta we wniosku o dofinansowanie x wartość % wskazana w ofercie.

3. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w ilości transz równych ilości wniosków o płatność składanych w ramach wniosków o płatność.

VI. Warunki udziału w postępowaniu

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

VII. Kryteria oceny ofert:

1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: Kryterium: procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu - waga 100%

2. Procent kosztów pośrednich jest rozumiany jako procentowa wartość kosztów pośrednich za jaką oferent jest gotowy do realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Wartość kosztów pośrednich w przedmiotowym projekcie wynosi: 155 671,10 zł.

4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo, w następujący sposób: Procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu = (Najniższy procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu / Badany procent kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu ) x waga 100% x 100.

VIII. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Cena będąca procentem kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.

2. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitego procentu kosztów pośrednich zaplanowanych do poniesienia w ramach projektu, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie.

IX. Miejsce, termin i sposób składania ofert wraz z niezbędnymi załącznikami:

1. Na ofertę składa się:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

b) Formularz ofertowy.

c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.

2. Ofertę należy:

a) Złożyć w formie pisemnej w języku polskim, z wykorzystaniem formularza ofertowego, (osobiście, pisemnie – listem, w siedzibie Zamawiającego, do dnia 2021-06-18 do godz. 14:00.

b) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami.

3. Ofertę należy opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: Zapytanie ofertowe na zarządzanie projektem „Klub Aktywnych w Poniecu”.

4. Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

X. Rozstrzygnięcie postępowania:

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców.

XI. Pozostałe informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) Zmiany warunków lub terminu prowadzonego postępowania ofertowego.

b) Unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

c) Nie realizowania zapisów umowy w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucja Zarządzającą.

XII. Załączniki:  

1. Załącznik nr 1: Wzór formularza ofertowego.

2. Załącznik nr 2: Wzór oświadczenie wykonawcy.

3. Załącznik nr 3: Wzór umowy.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 Wzór formularza ofertowego (plik pdf 66KB)
  2. Załącznik nr 2 Wzór oświadczenia wnioskodawcy (plik pdf 70KB)
  3. Załącznik nr 3 Wzór umowy (plik pdf 221KB)

Ośrodek Pomocy Społecznej w Poniecu

ul. Krobska 45a
64-125 Poniec
tel./faks: (65)573-13-18
e-mail: poniec@opsinfo.pl

Link do platformy e-doręczeniaLink do platformy epuapLink do bipPolityka prywatnościDeklaracja dostępnościRODO